رئیسجمهور با بیان اینکه آمریکا با خروج خود از برجام و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل با هدف از پای درآوردن جمهوری اسلامی از ۲ سال و نیم گذشته تاکنون تحریمهای ظالمانه و ناعادلانهای علیه ملت ایران اعمال کردهاست، گفت: ...